Siccomu l'epidemie domestica s'hè stabilizzata, a maiò parte di l'imprese anu ripigliatu u travagliu, ma l'industria di u cummerciu esteru ùn hà micca pussutu avvià l'alba di a ricuperazione cum'è l'altri industrii.
Siccomu i paesi anu chjusu a dogana unu dopu à l'altru, l'operazioni d'attraccamentu in i porti marittimi sò stati bluccati, è i magazzini doganale occupati prima in parechji paesi sò stati lasciati in u friddu per un pezzu. Piloti di navi di containeru, ispettori doganali, persunale di logistica, cunduttori di camion è guardiani di notte di magazzini ... a maiò parte di elli "riposanu".
I studii anu indicatu chì u 27% di a diminuzione di a dumanda di i Stati Uniti è u 18% di a diminuzione di a dumanda di l'UE sò soportati da i pruduttori stranieri. A diminuzione di a dumanda di i paesi sviluppati pruvucarà ripples in i paesi emergenti, in particulare a Cina, l'Asia Sudueste è u Messicu, longu e rotte cummerciale. Cum'è a previsione di una forte calata di u PIB glubale quist'annu emerge, ùn ci hè quasi nisuna manera di mantene u valore di 25 trilioni di $ US di beni è servizii in u passatu per cuntinuà à flussu in u mondu.
Oghje, e fabbriche in Europa, l'America di u Nordu è l'Asia fora di a Cina anu da affruntà micca solu l'instabilità di l'approvvigionamentu di pezzi, ma ancu a malatia di i travagliadori, è ancu l'interminabili chjusi lucali è naziunali. È e cumpagnie di cummerciale downstream sò ancu affruntate à una grande incertezza. Orchard International, cù sede in Canada, hè impegnata in u cummerciu internaziunale di prudutti cum'è mascara è spugne di bagnu. L'impiegata Audrey Ross hà dettu chì a pianificazione di vendita hè diventata un incubo: i clienti impurtanti in Germania anu chjusu i magazzini; i magazzini in i Stati Uniti anu accurtatu l'ore di cummerciale. In a so vista, in u principiu, pareva una strategia sàvia per diversificà l'affari da a Cina, ma avà ùn ci hè micca un locu in u mondu chì hè sicuru.
A produzzione straniera hè sempre limitata da a nova epidemia di pneumonia di a corona. A Cina hà una catena industriale stabile è una catena di furnimentu chì ponu sfruttà l'oppurtunità. À u listessu tempu, a ricuperazione graduali di l'ecunumia in certi paesi hà cuntinuatu à liberà a dumanda esterna.
TouchDisplays hè situatu in a parte sud-occidentale di a Cina, è a situazione epidemica hè assai megliu cà quella di e zone cintrali è costiere. Quandu un gran numaru di fabricatori in u mondu sò custretti à riduce o piantà a produzzione per via di l'epidemie, pudemu guarantisci una pruduzzione stabile è d'alta qualità è a consegna di i prudutti. À u listessu tempu, implementeremu in modu efficace e misure di prevenzione di l'epidemie per minimizzà l'impattu di l'epidemie nantu à a produzzione. Ancu s'ellu ùn pudemu micca participà à mostre internaziunali per mostrà i nostri propri prudutti per via di l'epidemie, simu attualmente stabiliscenu un novu modu d'interazzione attraversu trasmissioni in diretta in Ali. Attraversu a trasmissione in diretta nantu à Alibaba International Station, pudemu mostrà megliu à i nostri clienti i nostri prudutti Terminal POS è i prudutti all-in-one rilativi. Speremu chì stu tipu di formatu di trasmissione in diretta, chì pò arricchisce i canali d'oltremare è ligami rapidamente, pò mette megliu i nostri prudutti è a nostra cultura.
Tempu di Postu: Aug-06-2021