U 4 di marzu, u "E-commerce News" hà sappiutu chì u primu trenu di e-commerce transfruntier Cina-Europa (Chenzhou) hè previstu chì parterà da Chenzhou u 5 di marzu è mandarà 50 vagoni di merchenzie, cumpresu principarmenti transfrontalieri. prudutti di e-commerce è prudutti elettronichi. , Picculi commodities, picculi machini è equipaghji, etc.
Hè infurmatu chì da u 2 di marzu, 41 cuntainer sò ghjunti successivamente à u Parcu Logisticu Internaziunale di Xiangnan in u Distrittu Beihu, Chenzhou. Attualmente, e merchenzie transfrontaliere di e-commerce da a Cina Meridionale è a Cina Orientale sò gradualmente ghjunte à u Shonan International Logistics Park. "Cavalcaranu" u trenu di e-commerce transfruntier Cina-Europa (Chenzhou) per ghjunghje à Mala in Pulonia, Amburgo, Duisburg è altre cità europee attraversu più di 11 800 chilometri.
Sicondu i rapporti, u trenu di e-commerce transfruntier Cina-Europa (Chenzhou) serà speditu una volta à settimana à un tempu fissu in u futuru. Questa volta serà speditu in cunfurmità cù i bisogni, una freccia fissa è un schedariu fissu, è u trenu avarà un schedariu fissu. Percorsi è orari fissi di treni.
Tempu di post: 11-mar-2021